کارواش سیار

کارواش سیار


در مطلب زیر می‌خواهیم در رابطه با کارواش سیار در مشهد به شما توضیح بدین از انواع آن شما را آگاه سازیم .

انواع  مدل های کارواش سیار

کارواش سیار در مشهد گونه های مختلفی دارند. که عبارتند از فشار قوی ، نانو و بخار.

فشار قوی

کارواش فشار قوی با استفاده از فشار پر قدرت آب هست . که معایب زیادی دارد ولی سرعت بسیار بالایی دارد که مردم را زیاد به این کار سر میدهد . قیمت زیادی ندارد .

کارواش نانو

در کارواش نانو افراد با استفاده از محصولات نانو کار میکنند که روشی کمی ، زمان بر است . ولی بسیار مزایا زیاد و خوبی دارد و قیمت معقولی دارد .

کارواش بخار

این نوع کارواش جدیدا وارد بازار شده است و شناخته شدگی کمتری دارد . این کارواش به علتی که جدیدا وارد بازرار شده است . قیمت بیشتری ازدو نوع دیگر دارد ، اما با گذشت بیشتر زمان و تکثیر بیشتر قطعات قیمت این نوع کارواش کمتر خواهد شد . یکی از بهترین مدل های کارواش سیار در مشهد هست.

انلاین شدن یا سیار شدن کارواش

با انلاین شدن کارواش دیگر لازم به زفتن به کارواش نیست و شما راحت تر میتوانید با بدون بیرون رفتن از خانه . با راحتی هر چه تمام شما میتوانید در خانه بنشینید و از مزایای این کارواش استفاده بکنید .

کارواش سیار چیست ؟

کارواش سیار میشود کارواش انلاین یا حضوری در محل بدون اینکه شما به کارواش بروید و این نوع کارواش معایب و مزایای خاص به خودش را دارد . از مزایای این نوع کارواش میتوان به  صرفه جویی در وقت ، نبودن در ترافیک ، واینستادن در سرما و گرما برای تحویل گرفتن ، ماشین و … میتوان اشاره نمود . معایب کارواش سیار هم عواملی مانند کم بودن دستگاه های مخصوص ، قیمت بالای دستگاه ها که منجر به زیاد شدن قیمت شست و شو میشود و عواملی شبیه به ان اشاره کرد . اگر شما به دنبال راحتی هستید میتوانید از این روش سریع واسان استفاده کنید .

مزایا و معایب کارواش سیار یا انلاین نسبت به کارواش معمولی

کارواش سیار راحت تر از کارواش معمولی و سریع تر است که ممکن است شما در محل مورد نظر خود دسترسی به کارواش معمولی نداشته باشید و باید از کارواش معمولی استفاده کنید.

کارواش سیار

معایب این نوع کارواش هم قیمت بیشتری است که شما باید برداخت کنید .

مزایا و معایب کارواش معمولی نسبت به سیار یا انلاین

در کارواش معمولی شما میتوانید قیمت کمتری را صرف کنید و شما صرفه جویی در قیمت بیشتری خواهید داشت و شما احتمالا خشنود خواهید بود که شما پول کمتری مصرف کرده اید. معایب این کارواش هم زمانی که شما باید مصرف کنید و خطر احتمالی ای که شما و ماشینتان را تهدید میکند .

ویژگی کارواش سیار چیست ؟

این نوع کارواش به کارواش انلاین هم معروفیت دارد و در زمان شما بسیار تاثیر گذار هست . این نوع کارواش بسیار کارواش کار امدی در سال های اتی خواهد شد . که یکی از دلایلی که در حال حاضر محبوبیت بالایی ندارد این است که هزینه بیشتری باید اشخاص کنند . تا کارواش معمولی اما با گذشت زمان و زیاد شدن سیستم های کارواش سیار یا انلاین قیمت ان کاهش خواهد یافت و شما راحت تر میتوانید از این نوع کارواش استفاده کنید .

 

کارواش سیار شامل چه خدماتی در خودرو میباشد ؟

این نوع کارواش همانطور که گفته شد سه نوع دارد که با ان اشنا شدید که شامل فشار قوی ، نانو و بخار میباشد که شما با در نظر گرفتن کاری که دارید میتوانید ان را انتخاب کنید . چند نوع از ان را خواهیم گفت .

شست و شوی بدنه نظافت داخلی
موتور شویی صفر شویی
رفع خط و خش پولیش بدنه

 

قیمت کارواش سیار

قیمت کارواش سیار به نوع کارواش و به نوع دستکاه استفاده شده بستگی دارد که کارواش بخار چون جدیدا امده . بهتر است قیمت بیشتری دارد و سپس نوع نانو و از اخر نوع فشار اب قوی میباشد . در مجموع قیمت ان بین شصت تا نود هزار تومان میباشد.

کلام پایانی

در اخر بهترین نوع کارواش ، کارواش سیار میباشد به علت اینکه کارواش سیار مزایا بیشتری دارد . برای اکثرافراد خوب هست و با مصرف پول بیشتری شما میتوانید ماشین تمیزو بهتری داشته باشید . شما میتوانید با ورود به اپلیکیشن داپ از مزایای کارواش انلاین و بسیاری از خدمات دیگر استفاده کنید .

 

خودرو و ماشین آلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *