یک نیروی نظافتی چه وظایفی دارد؟


این روزها پدر و مادرها هر دو خارج از خانه کار می‌کنند. به همین دلیل، معمولاً خانه‌ها بسیار به‌هم‌ریخته و شلوغ هستند. به همین دلیل، استخدام یک نیروی نظافتی خانم در مشهد، بیشترین درخواست را دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد استخدام نیرو، برای نظافت در منزل صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

نیروی نظافتی کیست؟

قبل از اینکه در مورد وظایف یک نیروی نظافتی صحبت کنیم، باید بدانیم یک نیروی نظافتی دقیقاً چه کسی است.
نیروی نظافتی کسی است که، می‌تواند هفته‌ای چند مرتبه به خانه شما بیاید، خانه را مرتب و تمیز کند، چک‌لیست شمارا کامل کند و به خانه خود بازگردد.
شما می‌توانید برای استخدام، نیروی نظافتی خانم در مشهد از اپلیکیشن داپ استفاده کنید.

لیست کارهایی یک نیروی نظافتی

در ادامه به‌عنوان نمونه، فهرستی از وظایف یک نیروی نظافتی آورده شده است.

تمیز کردن خانه، شامل: گردگیری، جاروبرقی کشیدن کف خانه و اتاق‌ها

نظافت سرویس بهداشتی، شامل: آینه، توالت، دوش و حمام

نظافت آشپزخانه، شامل: لوازم آشپزخانه، اپن، ظرف‌شویی و کابینت‌ها.

شستن و خشک‌کردن ظروف، مرتب کردن آن‌ها

عوض کردن ملحفه‌ها، و تمیز کردن آن‌ها

شستن، اتو کردن و تا کردن لباس‌ها

تمیز کردن درها و پنجره‌ها

خالی کردن سطل زباله

عوض کردن دستمال توالت

درست کردن غذا برای افراد خانواده

برخی از این وظایف را، برخی از نیروهای نظافتی، انجام نمی‌دهند. به خاطر داشته باشید که قبل از استخدام نیروی نظافتی، با آن‌ها در این مورد صحبت کنید.
برخی از نظافتچی‌ها، برای برخی از این وظایف، مانند درست کردن غذا، از خلاقیت کافی برخوردار نیستند. حتماً از ایده‌های کافی را برای این کار به آن‌ها بدهید.

وظایفی که بر عهده یک نظافتچی نیست!!!

برخی از کارها در حیطه وظایف یک نظافتچی نیست. کارهایی که برای آن‌ها خطر جسمی داشته باشد، یا در آن تخصصی نداشته باشند، ازجمله آن نمونه‌هاست. در ادامه چند کار را مثال می‌زنیم.

مراقبت از کودک

مراقبت از کودک ازجمله وظایفی است که تخصص خاص خود را می‌خواهد. بنابراین برای نگهداری کودکان، باید فرد متخصص خود را استخدام کنید. می‌توانید با پرستار بچه صحبت کنید که وظایف خانه‌داری را هم به عهده بگیرد.

اثاث‌کشی

بلند کردن اجسام سنگین در حیطه آن‌ها نیست. برای کارهایی شبیه به اثاث‌کشی، جابه‌جایی لوازم خانه و… را به آن‌ها واگذار نکنید. برای این کار باید فرد متخصص را استخدام کنید. فردی که هم اثاث‌کشی بلد باشد، هم از قدرت جسمی قابل قبولی برخوردار باشد.

دستمزد یک نظافتچی

یک نظافتچی، معمولاً برای چند ساعت به خانه شما می‌آید. این چند ساعت می‌تواند چند مرتبه در هفته تکرار شود. بنابراین قیمت‌های آنان می‌تواند متفاوت باشد. اما قطع به‌یقین، قیمت آن‌ها با توجه به، وظایف و کارهایی که به آن‌ها محول شده، متفاوت است. به‌طورمعمول دستمزد آن‌ها حدوداً ساعتی 20 تومان است.

شرکت نظافتی

برای درخواست نیروی نظافتی، می‌توانید از اپلیکشن داپ استفاده کنید. داپ بزرگ‌ترین شرکت خدمات روزانه است، که تمام خدمات موردنیاز هم‌وطنان عزیز را ارائه می‌دهد. با نصب اپلیکیشن داپ، می‌توانید بهترین خدمات روزانه ازجمله، نیروی نظافتی خانم در مشهد را دریافت کنید.

خانه داری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *