چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم

چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم


چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟ این یکی از سوالاتی است که بسیار از افراد در ذهن خود درند و نمیدانند که یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنند و بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی را نمیدانند.

د راین مطلب، مطالبی را جهت یادگیری صحیح و آسان زبان انگلیسی را برایتان بیان میکنیم.

یادگیری زبان انگلیسی برای اشخاصی که دایره لغات کمتری دارند

معمولا افرادی که دارای دایره لغات پایینی هستند نمیتوانند به راحتی جمله بندی کنند . به مشکل میخورند برای این افراد استفاده از کارت حرف ها ، گوش دادن اهنگ های خارجی ملایم ، دیدن فیلم های انگلیسی و فهمیدن معنی کلمات در جملات از روش های خوبی هستند . که شما میتوانید فرابگیرید تا دایره لغات خود را افزایش بدهید و بتوانید راحت تر با افرادی که انگلیسی صحبت میکنند ارتباط برفرار کنید .

یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی که دارای گرامر ضعیفی هستند

افرادی که دارای گرامر ضعیفی هستند باید فیلم های انگلیسی ببینند تا روش صحیح صحبت و استفاده از بان انگلیسی را یاد بگیرند یا از روش خواندن جمله های انگلیسی به همراه معنی استفاده کننند حتما به یادگیری بهتر انها کمک میکند . راحت ترین مدل برای افراد مدلی هست که افراد دایره لغات زیادی دارند . که تنها میخواهند نحوه و ترتیب استفاده از انها را یاد بگیرند.

6 روش برای یادگیری راحت زبان انگلیسی

روش های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که در ادامع این مطلب ما 6 روش را برای یادگیری راحت زبان انگلیسی برایتان شرح میدهیم.

تقویت شنوایی

در روش تقویت شنوایی شما باید یک فیلم یا موزیک را گوش بدهید و باید توجه داشته باشید که معنا و مفهوم کلمات رو قبلا خوانده و یاد داشته باشید .

چگونه زبان انگلیسی را یاد بگیریم

دیدن فیلم های خارجی هم بسیار کار آمد هست ، در چه باید شما به اینکه فیلمی که شما میبینید دوست دارید و باعث تفریح و نشاط شما میشود یا نه هم توجه داشته باشید.

شباهت های آوایی

شباهت های اوایی به این معناست که بعضی از جملات یا کلمات در هر جا که شما بروید همان گونه نوشته و خوانده میشود و شما میتوانید ان ها را به یاد داشته باشید . تا زمانی که میخواهید صحبت کنید بهترین نحوه نگارش را برای کلمات و جملات خود انتخاب نموده و ا از ان استفاده کنید . برای مثال bl کنار هم میتوانند اغاز یک کلمه باشد ولی lb  اغاز کلمه نمیتواند باشد .

یادگیری کلمات مشابه به هم

یادگیری کلمات مشابه به هم یعنی شما یک کلمه را زمانی که یاد میگیرید چند کلمه که معنا ان ها به ان کلمه ای که شما پیدا کرده اید گره خورده و نمیتوانید بدون دانستن بعضی از کلمات به بعضی از کلمات دیگر دسترسی داشته باشید . مانند زمانی شما کلمه خورشید را یاد میگرید باید کلماتی مانند گرما یا فروزان را به انگلیسی یاد داشته باشید . تا بتوانید به درستی از کلمه خورشید که در انگلیسی به معنا (sun) هست استفاده بنمایید.

درک الگو های زبان

درک الگو های زبان به این معناست که مثال های مربوط به هر جمله و کلمه را پیدا کنید و در جای درست بگذارید و شما اگه سال ها تنها گرامر و وکب بخوانید ولی مثال درست از انها نخوانده باشید نمیتوانید جمله بندی درست داشته باشید . مانند زمانی که  شما بخواهید یک پرسش یا یک حرف را به انگلیسی ترجمه کنید شما اگه نحوه صحیح الگو جمله هارا ندانید نمیتوانید به ان زبان ترجمه کنید و یکی از خوبی های دانستن الگو ها این هست که اگر شما در ازمون ها گرامر را یاد داشته و وکب را هم یاد داشته باشید تنها با روش الگو میتوانید به راختی درک کنید کدام جمله درست و کدام جمله اشتباه نوشته شده است .

یادگیری لغات در جملات

این کار با درک الگو فرق چندانی ندارد ولی یکی از تفاوت ها که بسیار چشم گیر هست . این هست که یادگیری کلمات در جمله برای افرادی هست که وکب زیادی یاد ندارند و میخواهند جملات رو با معنی دقیق بخوانند . یکی از بهترین مدل ها برای افرادی که میخواند از پایه و از ابتدا کار کنند بهترین مدل این مدل است و بسیار توصیه میشود که این مدل را فرا بگیرید .

دیدن فیلم و گوش دادن موزیک

دیدن فیلم با زیرنویس بسیار روش خوبی هست که بسیاری از معلم ها و افرادی که میخواهند به شما کمک کنند توصیه میکنند . گوش دادن موزیک های ملایم و بعد گوش دادن موزیک های سریع تر و ریتم تند تر بسیار خوب هست و بسیار توصیه میشود که فیلم هایی که علاقه دارید را با زبان انگلیسی نگاه کنید و موزیک هایی که گوش میدهید هم باید از ریتم اروم به تند باشد .

کلام پایانی

روش هایی که برای یادگیری زبان رانگلیسی میتوانید فرا بگیرید دیدن فیلم و گوش دادن موزیک ، یادگیری لغات در جملات ، درک الگو های زبان ، یادگیری کلمات متشابه به هم ، شباهت های اوایی و تقویت شنوایی است که بسیار در یادگیری زبان انگلیسی به افرادی که بلد نیستند یا کم بلد هستند کمک میکنند.

امیدوریم با توجه به موارید که در این مطلب بیان شد بهترین روش را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *