کرایه لودر در مشهد

کرایه لودر در مشهد


کرایه لودر در مشهد

لودر یکی از ماشین آلات ساختمانی و عمرانی است که در انواع مختلف وجود دارد و هر یک از انها کاربرد خاصی دارند. در ادامه با انواع لودر و کرایه لودر در مشهد بیشتر آشنا میشویم.

لودر چیست؟

لودر در انگلیسی به معنای حمل کننده است. لودر با وجود بیل در جلو یا عقب خود میتواند در پروژه های ساختمانی و عمرانی کاربرد بسیار زیادی داشته باشد. لودر ها در سه نوع مختلف وجود دارد که هرکدام از آنها کارایی های خاصی دارند.

انواع لودر

همانطور که به آن اشاره شد لود ها در سه نوع مختلف، چرخ لاستکی، چرخ زنجیری، بکهو لودر وجود دارد.

در ادامه با انواع لودر و کارایی هر یک بیشتر آشنا میشویم.

لودر چرخ لاستیکی

لودر های چرخ لاستیکی در مقایسه با بقیه لودر ها سرعت بیشتری دارند و در عملیات های ساختمانی و عمرانی که فاصله های بشتر از 170 متر دارند مناسب است. لودر های چرخ لاستکی در ابعاد بزرگتری نسبت به بقیه لودر ها وجود دارد.

از دیگر مزیت های لودر های چرخ لاستیکی میتوان به هزینه کم اجاره آنها نسبت به لودر های چرخ زنجیری اشاره کرد.

لودر های چرخ زنجیری

لودر های چرخ زنجیری نسبت به لودر های چرخ لاستیکی از قدرت بیشتری برخوردار هستند.

کرایه جرثقیل در مشهد

لودر های چرخ زنجیری در عملیات هایی که مسافت کمی دارند بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. از مزیت های دیگر لودر های چرخ زنجیری میتوانیم به قدرت زیاد آنها و استفاده در عملیات های عمرانی که شیب زیادی دارند و سطح هایی که عوامل برنده لاستک دارند (مانند سنگ های تیز) اشاره کنیم.

لودر های چرخ زنجیری نسبت به لودر های چرخ لاستیکی، به دلیل قدرت آنها و چرخ های زنجیری آنها از سرعت بسیار کمتری برخوردار هستند.

بکهولودر ها

بکهو لودر ها یک ماشین ساختمانی ترکیبی است که یک بیل در جلو و یک بیل مکانیکی برای خاکبردار در عقب خود دارد. بکها لودر ها کاربرد های زیادی دارند اما بیشتر اوقات برای پروژه های کوچک مورد استفاده قرار میگیرد. بکهو لودر ها سه نوع مختلف دارند که در زیر به توضیح آنان میپردازیم.

کرایه لودر در مشهد

بکهولودر ثابت: بکهو لودر ثابت دارای قابلیت 180 درجه میباشد.

بکهولودر  کشویی:  بکهولودر کشویی نمونه کامل تر بکهولودر ثابت است.

بکهولود گردان: بکهولودر گردان دارای قابلیت 360 درجه میباشد.

کاربرد لودر چیست؟

همانطور که گفته شد لودر ها در عملیات های ساختمانی و عمرانی کاربرد های بسار بالایی دارند. از کاربرد های عمده لودر ها میتوان به خاکبرداری و درست کردن خاکریز ها اشاره کرده که با استفاده از لودر های چرخ لاستیکی انجام میشود.

حمل بیشتر مصالح ساختمانی در پروژه های ساختمانی و عمرانی مانند حمل شن و ماسه از دیگر استفاده لودر میباشد.

حمل بار های سنگین در عملیات های ساختمانی و شهری هم از کارهایی است که با لودر ها انجام میشود.

شاید دیده باشید که در مواقعی که جاده برفی است و برف سنگینی جاده را پوشانده است با استفاده از لودر ها سطح جاده را صاف میکنند، بنابراین صاف کردن و تمیز کردن سطح زمین و جاده ها هم از دیگر کار هایی است که با استفاده از لودر انجام میگیرد.

مواردی که گفته شد کار های عمده ایی است که با لودر ها انجام میگیرد، اما کاربرد لودر ها خیلی گسترده تر از این مطالبی اند که بیان شده است.

برند های برتر تولید کننده لودر

شرکت های زیادی هستند که در زمینه تولید ادوات و ماشین آلات ساختمانی فعالیت میکند. اکثر این شرکت های تولید کننده در زمینه تولید لودر ها کیفیت بالایی دارند. در زیر ما برترین برند های تولید کننده لودر را معرفی میکنیم.

  • کاتر پیلار(Caterpillar)
  • بابکت (Bobcat)
  • دوسان (Doosan)
  • هپکو (HEPCO)
  • هیتاچی (Hitachi)
  • هیوندا (Hyundai)
  • جی سی بی (JCB)
  • جان دیر (John Deere)
  • کاوازاکی (Kawasaki)
  • کوماتسو (Komatsu)
  • کریمر (Kramer)
  • کوباتو (Kubato)
  • وولوو (Volvo)
  • نیوهلند (New Holand)
  • ایکس سی ام جی (XCMG)

کرایه لودر در مشهد

اگر ما بخواهیم پروژه ساختمانی یا عمرانی شروع کنیم حتما نیاز به لودر پیدا میکنیم، که باید برای وجود هر نوع لودری در پروژه مورد نظر خود آنرا اجاره کنیم. شما میتوانید با نصب اپلیکیشن داپ یا ثبت نام در سایت داپ، با مراجعه به بخش ماشین های ساختمانی و سپس بخش کرایه لودر در مشهد بهترین لودر های موجود در مشهد را با بهترین متخصصین و نیرو ها در اختیار خود داشته باشید.

در این مطلب ما به تعریف لودر و انواع لودر ها پرداختیم و کارایی لودر هارا بیان کردیم.

امیدوارم این مطلب مورد نظر شما واقع شده باشد.

 

 

خودرو و ماشین آلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *