قالی شویی آنلاین در مشهد با داپ

قالی شویی آنلاین در مشهد با داپ


قالی شویی آنلاین در مشهد، امروزه با پیشرفت تکنولوژی در میان مردم جا افتاده است  و دیگر نیازی نیست که مانند گذشته به دنبال شماره قالیشویی خوب بگردیم.

با نصب اپلیکیشن داپ میتوانید به بهترین قالیشویی های شهر دسترسی پیدا کنید؛ همچنان از صد ها خدمات دیگر بهره مند شود.

در ادامه این مطلب در مورد قالیشویی آنلاین مطالب بیشتری میگوییم.

قالیشویی آنلاین چیست؟

امروزه دیگر با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از کارها برای مردم آسان تر شده است و دیگر مثل گذشته نیست.

شستشوی فرش های منزل،از دیر باز دقدقه ایی بین انسانها بوده است. در زمان های گذشته  انسان ها خودشان فرش های منزل خود را میشستند، در مدتی بعد قالیشویی هایی به وجود آمد و با پیدا کردن شماره تماس آنها، و تماس گرفتن به قالیشویی ، با آمدن به محل ما فرش ها را میبردند و در محل قالیشویی آنها را شستشو میدادند و بعد از خشک کردن کامل فرش ها، فرش های مارا به منزل می آوردند که این کار باعث شد مردم دیگر دقدقه شستن فرش های منزل خود را نداشته باشند.

اما پیدا کردن شماره تماس، قالیشویی معتبر و با کیفیت یکی از مشکلات ما بوده است.

قالی شویی آنلاین در مشهد، این کار را برای ما آسان کرده است.
شما با نصب اپلیکیشن داپ میتوانید به بهترین و با کیفیت ترین قالیشویی های معتبر دسترسی پیدا کند و همچنین از صد ها خدمات دیگر بهره مند شوند.

خدمات قالی شویی آنلاین در مشهد با داپ

  • رفوگری انواع فرش
  • ثبت سفارش 24 ساعته
  • ثبت و ارسال نظرات کاربران
  • ترمیم تخصصی ریشه فرش
  • شستشو انواع فرش در محل
  • ارتباط با پشتبانی برای کنترل کیفیت
  • ارائه قالیسویی در سراسر نقاط مشهد
  • شستشوی تخصصی و با کیفیت انواع، فرش ماشینی و دستباف، موکت، گلیم، تابلو فرش و…

خدمات قالیشویی آنلاین در محل با داپ

شما میتوانید با نصب اپلیکیشن داپ از خدمات قالیشویی در محل با بکارگیری بهترین و مطمئن ترین نیرو های خدمات نظافتی با بهترین کیفیت شستشو فرش مورد نظر شما و پرداخت هزینه مناسب استفاده کنید؛ و پس از اتمام کار میتوانید با امتاز دهی و نظر دهی، در اپلیکیشن از رضایت کار نیرو خدماتی با نیرو نای پشتیبانی در ارتباط باشید.

قالی شویی آنلاین در منزل باد داپ

همچنین با نصب این اپلیکیشن  از صد ها خدمات دیگر میتوانید بهره مند شوید.

برخی از افراد با به دلایلی مانند زرد شدن ریشه ها یا شکستن قالی مایل نیستن که فرش خود با استفاده از قالی شویی شستشو بدهند.

از همین رو خدمات قالیشویی در محل برای کاربران ایجاد شده است که که کاربران میتوانند با نصب اپلیکیشن داپ از خدمات قالی شویی در محل استفاده کنند.

ویژگی های قالی شویی در محل

قالی شویی درمحل به این صورت است که متخصص با آمدن در محل مورد نظر با دستگا های مخصوصی که دارند به شستشو ی قالی شما میپردازند.

قالی شویی در محل از سه بخش تشکیل میشود که شامل دستگاه آبپاش و مواد شوینده، دستگاه های شتشو با برس های غلطکی و متحرک و دستگاه هایی با سیستم مکش قوی می باشد.

قالی شویی آنلاین در منزل باد داپ

قالی شویی آنلاین در منزل باد داپ

شستشو قالی و یا فرش مورد نظر شما در محل به این صورت است که همزمان با خیس کردن فرش و پاشیدن مواد شوینده مخصوص شستشوی فرش بر روی آن توسط دستگاه مخصوص این کار ، دستگاه مخصوص شستشو با برس های غلطکی بر روی فرش شما میچرخند تا فرش ما به صورت کامل تمیز بشوند.

در مرحله بعد از ان با استفاده از دستگاه های مکنده خشک کننده فرش، قالی شما را تقریبا خشک میکنندف اما بعد از این کار هم هنوز مقداری رطوبت بر روی فرش شما باقی میماند که بعد از مدت زمان کوتاهی کاملا خشک میشود.

 

خانه داری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *