اجاره جرثقیل معدن

اجاره جرثقیل معدن


قطعا همه شما جرثقیل را دیده اید و به طور کلی کاربرد آنرا میدانید.

جرثقیل کاربرد های مختلفی دارد که در انواع مختلف تولید میشود. در این مطلب میخواهیم، مطالبی را در مورد اجاره جرثقیل معدن و کاربرد آن بیان کنیم.

جرثقیل چیست؟

جرثقیل به طور کلی وسیله ایی است برای بلند کردن و جابجایی بار های سنگین است که در بعضی از مشاغل مانند: پروژه های ساختمانی، معادن ، پروژه های عمرانی، مشاغل کار در ارتفاع و… کاربرد دارد.

شرکت های تولید زیادی در حوزه تولید جرثقیل فعالیت دارند که در ادامه مهم ترین آنرا معرفی میکنیم.

۵ شرکت برتر تولید کننده جرثقیل

(Manitowoc (Grove

شرکت Manitowoc که به Grove  معروف است یکی از برترین شرکت های تولید کننده جرثقیل در سراسر دنیا است که در 4 دسته جرثقیل های زنجیری، تاور کرین، جرثقیل های بوم تراک و جرثقیل های تلسکوپی نیاز های مشتریان خود را براورده میکند.

شرکت لیبهر (Liebherr)

شرکت لیبهر یک شرکت تولید جرثقیل است که در کشور آلمان واقع شده است. شرکت لیبهر از با کیفیت ترین تولید کنندگان جرثقیل در سراسر دنیا است که در چهار سال موفق به دریافت جایزه تولید بهترین جرثقیل سال شده است.

شرکت Tadano

شرکت تاندو یک شرک ژاپنی است که 60 سال  است که در حوزه تولید جرثقیل فعالیت میکند. اولین جرثقیل شرکت تاندو به اندازه 2 تن بوده و امروزه موفق به تولید جرثقیل هایی باه اندازه 360 تن میباشد.

شرکت Terex

شرکت ترکس، یکی دیگر از تولید کنندگان جرثقیل است که در کشور آمریکا واقع شده است. شرکت ترکس در زمینه های مختلف دیگری از جمله ساخت و ساز ، حمل و نقل ، پالایش  و صنایع دیگری نیز فعالیت میکند.

شرکت هیتاچی (HSC)

برند هیتاچی که به طور مختصر به HSC معروف است ازیکی دیگر از قدرتمند ترین تولید کننده جرثقیل است که در تولید انواع جرثقیل فعالیت میکند. از بهترین تولید های شرکت هیتاچی تولید جرثقیل های زنجیری است که کاربر زیادی دارد.جرثقیل های زنجیری در معادن بیشتر استفاده میشود زیرا جرثقیل های دیگر حمل و نقل آنها مشکل میبشاد.

جرثقیل معدن چیست؟

جرثقیل معدن یکی دیگر از انواع جرثقیل است که در معادن کاربرد زیادی  دارد و در بعضی از مواقع بجای لودر و بلدوزر استفاده میشود و کارایی های زیادی در معادن دارد.

جرثقیل هایی که در معمولا شامل چهار دکل، پایه و یک بازو میباشد.

اجاره جرثقیل معدن

در معادل جرثقیل ها اکثرا در مکانی ثابتی قرار داده میشود. دکل های جرثقیل با محاسبات مخصوص  در جای مشخص و مخصوص به خود قرار داده میشود.

همانطوره که به آن اشاره شد جرثقیل های معدل کارایی های مختلفی دارد که در ادامه با انواع کاربر آن اشاره میکنیم.

کارایی های جرثقیل های معدن

جرثقیل های معدن به طور کلی معمولا، برای جابجایی، بارگیری و انتقال استفاده میشود. در ادامه به توضیح کامل تری از کارایی جرثقیل معدن میپردازیم.

کاربرد جرثقیل های معدن برای جابجایی

کاربرد جرثقیل معدن برای جابجایی، از جمله انتقال و جابجایی ماشین آلات، جابجایی ابزار سنگین، جابجایی بلوکه ها و سنگ های  سنگین استفاده میشود.

کاربرد جرثقیل های معدن برای انتقال

در معادن ماشین آلات ساختمانی زیادی وجود دارد که در بعضی مواقی برای انتقال از سطحی به سطح دیگر باید از جرثقیل استفاده شود.

همچنان کاربرد جرثقیل برای در انتقال بار های سنگین در معادن کشور مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد چرثقیل معدن برای بارگیری

معادن زیادی وجود داردکه محصول ها هر معدن متفاوات است.

در معادن محصولات با بار های سنگین وجود دارد که برای بارگیری آنها از جرثقیل های مخصوص معدن استفاده میشود.

اجاره جرثقیل معدن در مشهد

در سراسر ایران معادن زیادی وجود دارد که در خراسان رضوی و مشهد هم معادنی از جمله، فیروزه نیشابور، کائولن گناباد، سنگ های الوان بجستان، سیلیس تربت جام و سنگ آهن خواف وجود دارد که برای بارگیری،جابجایی و انتقال منابع از جرثقیل استفاده میکنند.

برای اجاره جرثقیل برای معادن میتوانید با نصب اپلیکیشن داپ و یا ثبت نام در سایت داپ با هزینه مناسب جرثقیل مورد نظر برای معدن را اجاره کنید و هچنین با نصب اپلیکیشن داپ از هزاران خدمات دیگر نیز بهره مند شوید.

 

 

خودرو و ماشین آلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *