بهترین آیفون های تصویری

بهترین آیفون های تصویری

بهترین آیفون های تصویری


بهترین آیفون های تصویری کدام برند است و چه مدل هایی بیشترین کاربرد را دارد؟

این یکی از سوالات کسانی است که قصد تعویض و یا نصب آیفون تصویری منزل خود را دارند برایشان پیش می آید؛ در ادامه این مطلب بهترین آیفون های تصویری و مدل های برتر آن را معرفی میکنیم.

شرکت های زیادی در زمینه تولید آیفون تصویری فعالبت میکنند که در این مطلب 6 سازنده برتر  آیفون تصویری را نام میبریم  و مزایا و معایب آنهارا نیز بررسی میکنیم.

اگر شما قصد تعویض یا خرید آیفون تصویری منزل ود را دارید با مطالعه این مطلب متوجه میشوید که چه آیفون تصویری برای شما کاربرد بیشتری دارد.

آیفون های تصویری تابا

میتوان گفت آیفون های تصوصری تابا جزو بهترین برند های آیفون تصوصری در ایران میباشد که از مهم ترین ویژگی آن میتواینم به قیمت مناسب آن اشاره کنیم.

آیفون تصویری تابا مدل 1040

از بهتری آیفون های تصوری تابا که در اکثر منازل موجود است واز ویژگی منحصر به فردی برخوردار است که علاوه بر قیمت کم و ساده بودن و زیبایی بسیار پر کاربرد است میتوانیم آیفون تصویری تابا 1040 را معرفی کنیم.

بهترین آیفون های تصویری

این مدل از آیفون های تصویری با توجه به قیمت مناسب از ویژگی های نظیر حافظه ایی که قابلیت ذخیره کردن 200 عکس را دارد اشاره کرد.

علاوه بر حافظه داخلی خود دستگاه این سری از آیفون های تصویری قابلیت افزودن حافظه خارجی micro sd  نیز دارند.

آیفون های تصویری تابا 1040 با صفحه نمایش 3.4 اینچی قابلیت حذف و نصب عکسها  فیلما وجود را دارند که کار کاربران را بسیار آسان کرده است.

آیفون های تصویری سوزوکی

آیفون های تصویری سوزوکی هم جزو بهترن آیفون های تصویری موجود در بازار میباشد که از فناوری بروز برای تولید آیفون های خود استفاده کرده است .

از ویژگی های آیفون های تصویری سوزکی میتوانند به صفحه نمایشگر های بزرگ LED آنها اشاره کرد.

در بعضی از مدل های آیفون تصویری سوزوکی، آیفون تصویری با قابلیت لمسی بودن نیز تولید شده است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

ایفون تصویری سوزوکی مدل  SZ-727M

از معروف ترین مدل های آیفون تصویری سوزوکی میتوانیم به آیفون تصویری سوزوکیSZ-727M  اشاره کنیم که ویژگی های خاص خود را دارد که در ادامه به ویژگی های آنرا نام میبریم.

آیفون تصویری مدل SZ-727M  که نسبت به آیفون های تصویری دیگر منحصر به فرد است این است که میتواند به دوربین های مدار بسته متصل شود.

اندازه نمایشگر این مدل از ایفون تصویری های سوزوکی 7 اینچ است که از نمایشگر های LED  استفاده کرده است.

ایفون تصویری سوزوکی SZ-727M  دارای 3 سال گارانتی میباشد.

آیفون های تصویری کوماکس

کوماکس یک برند کره ایی است که در زمینه تولید آیفون های تصوصری بسیار پر قدرت است و آیفون های تصوری شرکت کوماکس با توجه به  کیفیت وژه خود در بیشتر از 100 کشور جهان صادر میشود.

از ویژگی های بارز آیفون های تصوری کوماکس، کیفیت خوب تصویر و صدای آنها است که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

از بارز ترین معایب آیفون های تصویری کوماکس قیمت بالای آن است که با توجه به ویژگی ها و کیفت بالای خود قیمت آن نیز از برند های دیگر بالای تر است.

آیفون تصویری COMMAX مدل  CDV-70UX

این مدل از آیفون های تصویری کوماکس جزو پر طرفدار ترین و بهترین مدل های آیفون تصویری میباشد که از بارز ترین ویژگی های آن این است که قابلیت این را دارد که با استفاده از تلفن همراه تصویر مراجعه کننده را مشاهده کنید و میتوانید با همان تلفن درب را باز کنند.

بهترین آیفون های تصویری

 در آیفون های تصویری کوماکس مدل CVD-70UX   از صفحه نمایش 7 اینچی لمسی استفاده میکند کند.

از دیگر ویژگی های این مدل از آیفون های تصویری کوماکس این است که قالیت اتصال به پنل و دوربین مدار بسته نیز دارد.

آیفون های تصویری کوماکس CVD-720UX  دارای 16   گیگ فضای داخلی میباشد و 40 ماه گارانتی دارد.

آیفون های تصویری سیماران

یکی از برترین برند های ایرانی تولید کننده آیفون تصویری برند سیماران میباشد که در زمینه و ساخت آیفون تصویری از ویژگی های خاصی برخوردار است که میتواند با برند های مشابه حخارجی خود بع رقابت بپردازد.

آیفون تصویری برند سیماران از تنوع زیادی برخوردار است که میتواند نیاز مشتری را با توجه با سلیقه مشتری بر طرف کند.

در ادامه به معرفی یکی از بهترین مدل های آیفون تصویری سیماران میپردازیم.

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43

این مدل از آیفون های تصویری سیماران جزو بهترین مدل های تولدی شده آیفون های تصویری شرکت سیماران است .

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43  از قابلیت کوشی های مغناطیسی استفاده کرده است که به محض نزدیک کردن کوشی به آیفون گوشی به آیفون متصل میشود و تصویر به صورت خودکار قطع میشود.

بهترین آیفون های تصویری

 

آیفون های تصویری سیماران دارای صفحه نمایشگر 4.3  اینچی رنگی LCD هستند.

این مدل از آیفون عای تصویری سیماران داری دو مدل حافظه دار و بدون حافظه به بازار عرضه میشوند.

در مدل حافظه دار آن میتواند تا 200 عکس را در حافظه خود ذخیره کند و شما میتوانید با اتصال حافظه جانبی آن به کامپیوتر عکس هارا در کامپیوتر مشاهده کنید.

آیفون های تصویری تکنما

آیفون های تصویری تکنما از سال 130 شروع به فعالیت کرد. آیفون های تصویری تکنما از ویژگی های خاصی نسبت به رقبا برخوردار است که همین ویژگی ها باعث شهرت او شده است.

از بارز ترین ویژگی های آیفون تصویری تکنما قابلیت برقراری ارتباط بین واحد ها و نگهبانی است که مشکل برقراری ارتباط با نگهبانی را برای کابران حل کرده است.

از دیگر ویژگی هایی آیفون های تصویری تکنما که میتوان به آن اشاره کرد قابلیت دایورت تماس، قابلیت نصب حافظه و تنوع رنگی آن ها است.

آیفون تصویری تکنما مدل VDP-D43

مدل های  VDP-D43 آیفون های تصوری تکنما، جزو بهترین آیفون های تصویری برند تکنما است که دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی LED  است که قابلیت برقراری ارتبط با وحد نگبانی نیز دارد.

از دیگر قابلیت های مدل D43 پشتیبانی از یک دوربین مدار بسته است.

این مدل از آیفون های تصویری تکنما دارا قبلیت تنظیم نور و صدا در سه حالت هستند و از منوی فارسی نیز پشتیبانی میکند.

محصولات تکنما از 36 ماه گارنتی محصول خود پشتیبانی میکنند.

آیفون های تصویری پاناسونیک

شرکت پاناسونیک در زمینه تولیدات لوازم خانگی مخلفی فعالیت میکند یکی از  محصولات شرکت پاناسونیک آیفون های تصویری است.

همانطور که میدانید محصولات شرکت پاناسونیک از کیفت های ویژه ایی برخوردار هستند که آیفون های تصویری آنه نیز ویژگی های بسیار خاصی دارد.

از خاص ترین ویژگی های آیفون های تصویری پاناسونیک گوشی بیسیم آنها است که میتواند از این گوشی بیسیم در تمام نقاط منزل درب را باز کرده و توسط صفحه نمایش کوچک آن تصویر مراجعه کننده خود را مشاهده کنید؛ در چهار نقطه مختلف منزل خود میتوانید از این گوشی های بیسیم آیفون تصویری پاناسونیک استفاده کنید و دیگر نیاز نیست که برای باز کردن درب منزل جای آیفون بروید و در هر نقطه ایی که در متزل قرار دارید همانجا میتوانید درب را باز کنید.

یکی دیگر از ویژگی های آیفون تصویری پاناسونیک اتصال به گوشی تلفن همراه شما است که حتیاگر در خارج از منزل نیز بودید میتوانید بفهمید کنید که چه کسی زنگ منزل شمارا میزندو تصویر آنرا مشاهده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این آیفون های تصویری قابلیت تغیر صدا زن به مرد است و بالعکس که برای امنیت بیشتر طراحی شده است.

آیفون تصویری پاناسونیک مدل VL-SWD 272

آیفون های تصویری VL-SWD 272  میتوان از بهترین مدل ای آیفونهای تصویری پاناسونیک نام برد که در 6 نقطه منزل میتوانید از گوشی های بیسیم آیفون تصویری استفاده کنید.

بهترین آیفون های تصویری

یکی دیگر از قابلیت های این مدل آیفون تصویری پاناسونیک قابلیت باز کردن درب پارکینگ با استفاده از همان گوشی بیسیم است.

آیفون تصویری VL-SWD 272  پاناسونیک از صفحه نمایشگر 7 اینچی استفاده مینکند.

ادر این مدل قابلیت تغییر صدا نیز وجود دارد.

کلام پایانی

در این مطلب 6 برند برتر ایرانی و خارجی آیفون تصویری را معرفی کردیم و بهترین مدل هر یک از این تولید کنندگان آیفون تصویری نام بردیم.

امیدوارم این مطلب مورد استفاده شما قرار گرفته باشد و با توجه به مطالبی که بیان شد بهترین آیفون تصویری با توجه به نیاز خود را تهیه کنید.

تکنولوژیدسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *