کرایه جرثقیل سبد دار

کرایه جرثقیل سبد دار


کرایه انواع و اقسام جرثقیل در مشهد

شما می توانید بهترین و مجرب ترین نیرو ها و به روز ترین جرثقیل ها ر ز سایت داپ کده سفارش بدهید و از آنها استفاد کنید .

جرثقیل‌ها دارای انواع متفاوتی می باشند .

کرایه انواع جرثقیل

مانند : جرثقیل خاور سه تن، جرثقیل پنج تن ، جرثقیل ده تن . جرثقیل بیست تن ، جرثقیل بیست و پنج تن ، جرثقیل سی تن ، جرثقیل سی و پنج تن ، جرثقیل چهل تن ، جرثقیل پنجاه تن ، جرثقیل شصت تن ، جرثقیل هفتاد تن ، جرثقیل هشتاد تن ، جرثقیل نود تن ، جرثقیل صد تن ، جرثقیل صد و بیست تن ، جرثقیل صد و شصت تن و جرثقیل دویست تن که هم این نوع جرثقیل ها در ناوگان ما موجود می باشد . شما می توانید به راحت از آنها استفاده کنید.

کرایه جرثقیل کفی

جرثقیل‌ها نوعی دارند  به نام جرثقیل‌های کفی . جرثقیل کفی جرثقیل هایی می‌باشند که می‌توانند بار را از محلی به محل دیگر به همراه کفی خود که در عقب آنها می باشد حرکت دهند . این نوع جرثقیل ها تنها در نوع جرثقیل خاور ، جرثقیل 5 تن و جرثقیل ده تن در بازار موجود می‌باشد .

نکته مهمی که باید درباره جرثقیل‌های کفی بدانید . این است که جرثقیل‌های کفی نمی‌توانند از محدوده شهر خارج شوند به‌علت قوانین و نکات امنیتی دیگر .  نکته مهمی که شما باید بدانید این است که  کرایه جرثقیل ها متفاوت می‌باشد .

بدین منظور که کرایه جرثقیل چکی می باشد و شما باید با راننده و اپراتور مورد نظر مجرب سایت داپ کارتماس بگیرید و صحبت کنید . تا بتوانید جرثقیل مورد نیاز خود رابا قیمت مناسب و آسان کرایه بگیرید . سپس از آن استفاده کنید .

جرثقیل‌های کفی دار یکی از انواع بسیار جالب خانواده جرثقیل ها می‌باشند . معمولاً از این نوع جرثقیل‌ها برای حمل دستگاهی سنگین ، ماشین‌آلات صنعتی و بلوک‌های شهرداری استفاده می‌گردد.

کرایه جرثقیل بالابر سبد دار

جرثقیل بالابر معمولا برای کارهای متفاوت مانند نظافت نمای ساختمان ، نصب بنرها ، برای تیرهای چراغ برق و زیباسازی در ارتفاعات و تعمیرات داخل تونل‌ها و …  استفاده بنمایید . که شما می توانید از ما جرثقیل سبد دار مورد نیاز خود را به راحتی کرایه بگیرید .همان‌طور که می‌دانید جرثقیل بالابر سبد دار دارای یک کابین یا سبد می‌باشد .

که این نوع جرثقیل‌ها به دو نوع استاندارد و غیراستاندارد تقسیم می‌شوند .

جرثقیل های استاندارد جرثقیل‌هایی هستند که کابین آن‌ها دست‌ساز نیست و از اول روی جرثقیل بوده‌است . ولی نوع غیراستاندارد جرثقیل‌هایی می‌باشند  که کابین آن‌ها دست‌ساز بوده . نکته مهم ایناست که زمانی کهشما میخوید وسیل نقلیه خود را به جرثقیل سبد دار تبدیل کنید باید وسیله نقلیه خود را اول به جرثقیل تغییر کاربری بدهید سپس سبد را روی انها به کار بزارید و سپس ز آنها استفاده کنید .

کرایه جرثقیل تلسکوپی

جرثقیل تلسکوپی جرثقیلی می‌باشد که می‌تواند سیصد و شصت درجه بچرخد . به چهارجهت شمال ،  جنوب ، شرق و غرب حرکت می کند .

برای کرایه انواع جرثقیل ها از نیسان جرثقیل تا جرثقیل 200 تن به ما مراجعه کنید تا به راحتی بتوانید جرثقیل مورد نیاز خود را استفاده کنید .

برایکرایه انواع و اقسام جرثقیل ها از نیسان تا 200 تن ، از نوع کفی ، سبد دار و … به شماره تلفن  09355825105  مربوطه تماس حاصل فرمایید تا بتوانید بهترین جرثقیل را متناسب با نیاز خود پس از مشورت با کارشناسان ما استفاده کنید .

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *