لودر چیست ؟

لودر چیست ؟


لودر ها انواع مختلفی دارند مانند لودر چرخ زنجیری در ادامه این مطلب توضیحی درباره این نوع خواهیم داد.

لودر چیست

سوال کلی لودر چیست . زیاد چیش می آید باید گفت . لودر ماشین تراکتوری می باشد که داری یک چنگک بزرگ جلوی آن است و جالب است . که بدانید لودر ها نسبت به بقیه همکارانش در این رشته دارای بازوی کوتاه تری است . اما از طرفی دارای چنگک بزرگتری نسبت به باقی یاورانش در این کار می باشد. خانواده لودر ها خانواده بزرگی است که در ادامه درباره انواع آنها به شما توضیح خواهیم داد .

لودر های چرخ لاستیکی

این نوع لودر ها یکی از پر کاربردترین نوع لودر ها می باشند . این نوع لودر ها بسیار لودر های خوبی هستند . قدرت مانور دهی بالاتری نسبت به باقی لودر ها دارند اما قدرت کمتری نسبت  به باقی لودر ها دارند .

یکی از معایب بزرگ این نوع لودر ها این می باشد . که در زمین های نرم مانند زمین های ماسه ای و در خلاصه زمین های نرم به مشکلات زیادی بر میخورند .

مشکل دیگر آنها در زمین های با سنگ تیز می باشد . زیرا آنها لاستیک های پلاستیکی دارند و به مشکلات زیاد بر خواهند خورد . اما روشی که می توانید برای مقابله با از بین نرفتن لاستیک های خود استفاده کنید این می باشد . که از زنجیر های مخصوصی که برای مقابله با این کار در نظر گرفته شده است استفاده کنید .

لودر چرخ زنجیری

این نوع لودر ها تنها فرقی که دارند در چرخ های زنجیری و قدرت بیشترشان می باشد . به علت داشتن چرخ های زنجیری قدرت بیشتری نسبت به لودر های لاستیکی دارند . نکته مهم دیگر درباره این نوع لودر ها این می باشد که به علت داشتن چرخ های زنجیری اصطکاک بیشتری نسبت به باقی گونه های لودر دارند .

این ماشین آلات درواقع لودر های کوچکی هستند که برای کار های سبک و نیاز به قدرت کم استفاده میشوند . برای کندن چاله های کوچک و … استفاده می شود .

بکهو لودر

یکی از ویژگی هایی که این نوع لودر را از بقیه گونه های آن متمایز می کند . این می باشد یک بیل مکانیکی پشت خود دارند . بکهو لودر ها دوکاره می باشند زیرا یک بیل مکانیکی دارند و یک لودر که کمک می کند تا دو کاره شوند .

کرایه لودر ها

لودر ها قیمت های مختلفی دارند ولی در کل باید گفت کرایه لودر ها چکی می باشد به این منظور که . هر لودر قیمت خاص به خودش را دارد . درباره این نوع کرایه ها باید گفت هر چه کار شما بیشتر باشد پول کمتری باید بدهید ، و برای آگاهی از انواع قیمت لودر ها در تمام مدل ها کافیست تا با ما در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین لودر متناسب با کاری که دارید را تهیه بفرمایید .

خودرو و ماشین آلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *