طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد

طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد


در عصر تکنولوژی و دیجیتال، تبلیغات از شکل سنتی خود فاصله گرفته است و امروزه تبلیغات به صورت تیزر تبلیغاتی  کاربرد بیشتری دارد که طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد یکی از عواملی است که میتواند به دیده شدن برند شما کمک بسزایی کند.

تبیلغات، بهترین شکل برای معرفی برند، محصولات و خدمات میباشد که در انواع مختلی وجود دارد که یکی از بهترین و جذاب ترین نوع تبلیغات تیزر های تبلیغاتی میباشد.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

همانطور که گفته شد مدل های زیادی برای تبلیغات وجود دارد که یکی از آنها تیزر تیبلغاتی میباشد.

طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد

به طور کلی تیزر تبلیغاتی به نوعی از نمایش گفته میشود که اکثرا در قالب ویدیو میباشد و با نمایش موضوعات و توضیحاتی مختصر از محصول و یا برند حس کنجکاوی در بیننده را برمی انگیزد تا بیینده تیزر برای پیدا کردن پاسخ سوال هایش در مورد برند و یا محصول مورد نظر جستجو کند.

تیزر های تبلیغاتی اکثرا در قالب ویدیو میباشند و کوتاه هستند که نهایت مدت زمان یک تیزر تبیغاتی حدودا 2 الی 3 دقیقه میباشد.

انواع تیزر تبلیغاتی

تیزر های تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها کابرد و ویژگی خود را دارد که شما میتوانید با توجه با سلیقه خود و یژگی های هر کدام از آنها طراحی تیزر تبیغاتی در مشهد را سفارش دهید.

تیزر تبلیغاتی انمیشن

هدف ساخت انمیشن در ابتدا برای سرگرمی کودکان بوده است که با پیشرفت تکنولوژی از انمیشن برای ساخت تیزر های تبلیغاتی نیز استفاده میکنند.

تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

طراحی موشن گرافیک نیز نوعی دیگر از تیزر های تبلیغاتی میباشد که بیشتر برای معرفی محصولات استفاده میشود و تقریبا ظاهر آن شبیه انمیشن است اما با این تفاوت که زمان موشن گرافیک کمتر است و موشن گرافیک بیشتر تصویر محور است اما انمیشن شخصیت محور میباشد.

طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد

تیزر تبلیغاتی رئال

رئال نوعی دیگر از تیزر های تبلیغاتی میباشد که همان واقعیت است.

برای ساخت تیزر های تبلیغاتی رئال از شخصیت ها و افراد مختلف استفاده میکنند.

نمونه تیزر های تبلیغاتی در مدل رئال را  در آگهی های بازرگانی تلویزیون مشاهده کرده اید.

تیزر تبلیغاتی رئال انمیشن

تیزر تبلیغاتی رئال انمیشن ترکیبی از مدل رئال و انیمشن میباشد که در تیزر ها از کارکتر های انمیشنی استفاده میکنند و پشت زمینه آن تصاویر واقعی میباشد و یا بالعکس آن که در آگهی های بازرگانی حتما مشاهده کرده اید.

طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد

طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد

تیزر تبلیغاتی استاپ موشن

این مدل از تیزر های تبلیغاتی از دیگر مدل های آن جدید تر میباشد و مخاطب بیشتری نیز به خود جذب میکند که هزینه طراحی تیزر تبلیغاتی استاپ موشن در مشهد نیز از سایر مدل های آن بیشتر میباشد.

طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد

برای طراحی استاپ مونش ابتدا یک المان ساده را طرایح میکنند و سپس با تغیرات جزئی آن و ترکیبی از آنها استاپ موشن را طراحی میکنند.

به عنوان مثال نمونه ایی بسیار ساده از استاپ موشن، طراحی هایی است که در کودکی در گوشه های دفتر میکشیدیم و در هر صفحه تغییر جزئی به آن اضافه میکردیم سپس در انتها با ورق زدن تند صفحات المان به حرکت در می آمد.

طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد چه مزیت هایی دارد؟

امروزه اکثر مردم وقت های آزاد خود را در فضای مجازی میگزرانند که تحقیقات نشان داده است، 92 درصد از کاربران اینترنت و فضای محازی ویدیو های تبیغاتی را مشاهده میکنند.

این امر میتواند بهترین و ساده ترین راه برای دیده شدن برند و محصول شما باشد.

طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد

از دیگر مزیت های طراحی تیزر تبیغاتی در مشهد این است که میتوانید بهترین و مفید ترین اطلاعات محصولات و خدمات خود را به مخاطب انتقال دهید.

اگر تیزر تبلیغاتی بسیار خوب و جذابی را طرحی کرده باشید، کابران این ویدیو را به اشتراک میگزراند و این راهی برای بازاریابی محصول شما از طریق کاربران میباشد.

مشاهده تیزر های تبیلغاتی تمایل مشتری را تا 97 درصد به خرید افزایش میدهد.

تیزر تبلیغاتی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای ماندن در ذهن بیننده باید تیزری بسیار زیبا طراحی کنید که نسبت به سایر تیزر های تبیلغاتی ویژگی های بیشتری داشته باشد.

برای اینکه تیزر تبلیغاتی شما نسبت به سایر تیزر ها جذاب تر باشد باید  از یک حس طنز، نوستالژیک و یا بیان نکته ایی آموزش در تیزر خود استفاده کنیم تا بیننده به دیدن تیزر تبلیغاتی ما ترغیب شود.

برای طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد ابتدا باید نیاز های مردم را بشناسیم و با توجه به نیاز های مردم تیزر زیبا طراحی کنیم تا بیننده حس خوبی از دیدن تیزر ما داشته باشد.

برای ساخت تیزر تبلیغاتی خوب و حرفه ایی باید ایده های خاص و خلاقانه داشه باشیم.

استفاده از موزیک های شاد و زیبا، سناریو های قوی، مونتاژ و تدوین های حرفه ای در تیزر های تبلیغاتی ما بسیار تاثیر دارد.

بهترین نمونه های تیزر های تبیلغاتی

تقریبا تمام برند های مطرح در سراسر دنیا برای معرفی محصولات خود از تیزر های تبیغاتی استفاده میکنند.

در زیر 5 نمونه از بهترین تیزر های تبیلغاتی برندهای معروف دنیا را آورده ایم.

تیزر تبلیغاتی معرفی مقدماتی سامسونگ گلکسی S21 Ultra

تیزر تبلیغاتی اپل برای Iphone 12

تیزر تبیلغاتی مرسدس بنز

 

تیزر تبلیغاتی آدیداس

 

تیزر تبیلغاتی پلی استیشن 5 

طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که برای بهتر دیده شدن محصولاتتان و برندتان نیاز به یک تیزر تبلیغاتی جذاب دارید تا مخاطب بعد از دیدن تیزر، ترغیب به خرید محصولات شما بشود میتوانید از شرکت داپ در طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد استفاده کنید.

شرکت خدمتیار آذرخش پاسارگاد از جمله شرکت هایی میباشد که در زمینه های گرافیک و ساخت تیزر های تبیغاتی نیز فعالیت دارد.

برای طراحی تیزر تبیلغاتی در مشهد میتوانید فرم انتهای این مطلب را پر کنید تا کارشناسان داپ با شما تماس بگیرند.

کلام پایانی

طراحی تیزر تبلیغاتی در مشهد یکی از بهترین راهکار ها برای دیده شدن های محصولات، برند و خدمات شما است که در کمترین زمان ممکن میتواند خدمات شما و یا محصولتان را به مخاطب توضیح دهد.

از آنجایی که اکثر مردم بیشتر وقت خود را در فضای محازی میگذرانند، ساخت تیزر تبلیغاتی برای فضای مجازی میتواند محصولات و برند شما را به بهترین روش ممکن به مخاطب معرفی کند.

امیدوارم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 

طراحی و دکوراسیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *