کرایه جرثقیل سبد دار

کرایه جرثقیل سبد دار


 جرثقیل های سبد دار به‌ علت داشتن یک واگن بزرگ بر روی بازوی تاشو کارایی و کاربرد های زیادی دارد و به ما کمک می ‌کند . مهم‌ ترین کارایی ‌های این جرثقیل عبارت است از تعمیرات داخل تونل ‌ها ، تعمیر تیر چراغ‌ برق و اجرای نمای  شیشه‌ ای این نوع جرثقیل دارای  ارتفاع ، رنج و وزن‌ های مختلفی می‌ باشد که در ادامه به آن ‌ها خواهیم پرداخت .

جرثقیل های سبد دار به دو نوع زیر تقسیم میشوند

1 ) جرثقیل سبد دار استاندارد

جرثقیل هایی هستند که سبد هایی از جنس گالوانیزه دارند که باعث میشود رسانا الکتریسیته نباشند و خطر جانی شما را تهدید نکند

مزیت های این نوع جرثقیل

الف  ) سبد این جرثقیل ها گالوانیزه هست و این پتانسیل کمک خواهد کرد که سبد نارسانا الکتریکی باشد و خطری شما را تهدید نکند .

ب ) کنترل آن برقی و روی سبد میباشد و کنترل سبد را برای اپراتور راحت خواهد کرد و از مشکلات جدی جلوگیری خواهد کرد .

معایب این نوع جرثقیل ها

 الف ) قیمت اجاره و خرید بسیار بالا .

ب  ) کم یاب بودن آنها در بازار عمومی .

2 )جرثقیل سبد دار غیر استاندارد

این نوع جرثقیل ها با دارا بودن سبد های دست ساز و از جنس آهن رسانای بسیار خوب انرژی الکتریسیتی خواهند بود و خطر جانی بسیار بالایی دارند .

 مزایا این نوع جرثقیل

الف ) زیاد بودن آن در بازار عمومی .

ب ) قیمت کم در خرید و اجاره .

معایب این نوع جرثقیل

الف ) این نوع جرثقیل ها دارای سبد های دست ساز هستند که این امر باعث میشود گوشه های تیز داشته باشند و این امر باعث میشود بر روی دست های شما خراش ایجاد شود .

ب ) نداشتن کنترل برقی که باعث می شود اپراتور ، که در کابین جرثقیل میباشد  سبد را تکان بدهد .

ج ) به دلیل داشتن سبد از جنس فلزی رسانا الکتریسیته بودن .

د ) نداشتن پیچ های قوی و قابل اعتماد .

کاربردهای جرثقیل سبد دار

1 ) فضای سبز

شاخه زنی و هرس درختان و پروژه‌های مرتبط با فضای سبز شهری و طراحی فضای سبز و معابر شهری در ارتفاع .

2 ) نمای ساختمان‌ها

اجرای نمای شیشه‌ای ، شستشوی نمای ساختمان ، نظافت و نورپردازی ساختمان ، خدمات ساختمان بدون داربست و … انجام میگردد .

 

3 ) تصویربرداری

انجام خدماتی مرتبط با عکاسی و فیلم‌برداری در مراسم‌ها و مناسبت‌ها .

4 ) رنگ‌آمیزی و نقاشی

 رنگ‌آمیزی سوله‌های صنعتی ، رنگ‌آمیزی اجرایی با طرح های زیبا و زیباسازی معابر شهری به وسیله نقاشی  دیواری رنگ‌آمیزی ساختمان‌ها و … .

5 ) سیستم‌های امنیتی

انجام پروژه سیستم‌های حفاظتی دوربین‌های مدار بسته و اعلام حریق در ارتفاع خدمات شهری کابل‌کشی تعویض و نصب چراغ‌های روشنایی آذین‌بندی و نورپردازی معابر و نصب تابلوها و اعلان‌های تبلیغاتی .

باید گفت شما اول باید ارتفاعی که در نظر دارید مشخص کنید سپس جرثقیل سبد دار مورد نیاز را اجاره یا خریداری کنید تا هزینه اضافه پرداخت نکنید  . امیدواریم بعد از خواندن این مطلب جرثقیل مورد نیاز خود را پیدا کرده و از آن استفاده کنید .

انواع جرثقیل سبد دار

این نوع جرثقیل دارای تناژ های مختلف می باشد که از نیسان جرثقیل تا جرثقیل 25 تن در این مطلب به شما توضیح دادیم

الف ) نیسان جرثقیل سبد دار

این نوع جرثقیل معمولاً برای ارتفاعات کم استفاده می‌شود ، بین ارتفاع هشت تا نه متر اما به تعداد بسیار محدود و کم جرثقیل های غیر استانداردی می‌باشند که تا ارتفاع دوازده متر هم میروند اما بسیار محدود و کم میباشند . عرض کابین این جرثقیل ها  بین یک تا دو نفر می‌باشد .

ب ) خاور جرثقیل سبد دار

این نوع جرثقیل ‌ها در مقایسه با نیسان جرثقیل های دارای سبد تا ارتفاع بیشتری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد . که ارتفاع حدودی آن‌ها تا پانزده متر می‌رسد . ظرفیت کابین این نوع جرثقیل‌ها تنها یک نفر می‌باشد .

ج ) جرثقیل سبد دار 7 تن

 جرثقیل های 7 ‌تن  تا ارتفاع 32  متری استفاده می شوند . برای مثال برای شستشوی ساختمان‌ها ازاین‌ نوع جرثقیل ها  استفاده می‌شود ، ظرفیت سبد این نوع جرثقیل هم تنها یک نفر می‌باشد .

د ) جرثقیل سبد دار 10 تن

جرثقیل ده تن برای ارتفاعات تا حدود 35 متر  استفاده می‌شود . این جرثقیل‌ها معمولاً برای تعمیر چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و یا تعمیرات دکل‌های برق کوتاه تر مورد استفاده قرار میگیرند . ظرفیت سبد این نوع جرثقیل یگ تا دو نفر می‌باشد .

ه ) جرثقیل 15 تن سبد دار

برای ارتفاعات بسیار زیاد مورد استفاده قرار میگیرد . معمولاً برای تعمیر دکل‌های برق در ارتفاع های بالا از این نوع جرثقیل استفاده میشود . ارتفاع این جرثقیل‌ها تا چهل متر می ‌رسد .

و ) جرثقیل سبد دار  20 و 25 تن

 جرثقیل 20 و 25 تن دارای سبد برای ارتفاع بیشتر مورد استفاده قرار می‌ گیرند . این جرثقیل ها برای نصب تابلو در ارتفاع بالا و یا شستشوی نمای ساختمان ‌های با ارتفاع بالا  مورد استفاده  قرار  می گیرند . ارتفاع این نوع جرثقیل بین پنجاه تا پنجاه و پنج متر می‌باشد .

 

شما جهت کرایه انواع جرثقیل در کل کشور با شماره تماس 09355825105 تماس حاصل فرمایید تا از بهترین خدمات جرثقیل ها بهره مند شوید .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *