تشریفات جشن تولد در مشهد

تشریفات جشن تولد در مشهد

تشریفات جشن تولد در مشهد


تشریفات جشن تولد در مشهد یکی از دغدغه کسایی که میخوان برا خودشون و یا برای کس دیگه تولد بگیرن، که در ادامه این مطلب بهتون توضیح میدیم تشریفات جشن تولدتون رو به کی بسپارید.

انواع جشن تولد و تشریفات آن

حتما پیش اومده که برای برگزاری تولد واسه دوستتون یا خانواده یا همسرتون با حالات مختلفی روبرو شده باشید، بعضی از این حالتها رو براتون میگم.

خودش میدونه، همه هم میدونن

این جشن تولد خیلی همه جا مرسومه و اکثرا اینجوری هستن که خودشون از تاریخ تولدشون اگاهن که مسلما همه هستن و خانواده یا اطرافیانشونم میدونن اون فرد چه روزی چشم به جهان گشوده.. معمولا با یک جشن معمولی در منزل یا یک دورهمی کوچیک بیرون از خونه جمع میشه بماند که کادوها و هدایا هم به مولود داده میشه.

تشریفات جشن تولد در مشهد

خودش میدونه، هیچکی یادش نیست

اینجور افراد معمولا به طرز خطرناکی با افسردگی دست و پنجه نرم میکنن و رنج میبرن از اینکه میبینن هیچکسی به فکرشون نیست و تولدش رو یادشون نبوده.. معمولا در این حالت دو جور برخورد می‌بینیم.

یک. یا طرف تمام تلاششو میکنه که به خانواده یا همسرش بفهمونه که تولدش کی هست و این کار رو با انواع و اقسام ترفندها انجام میده، مثلا دائم عکس پروفایل تلگرام یا واتس اپ رو عوض میکنه از مفاهیمی چون : تولدم نزدیکه… یکی قراره به دنیا پا بذاره و.. استفاده میکنه

اما راه دوم اینه که بی خیال میشه و هیچ جشن تولدی برگزار نمیشه که البته این شخص خیلی اسیب جدی روحی خواهد دید.

حالت بعد جوریه که طرف تاریخ تولدش با مناسبتهای بزرگ دیگه تداخل داره و کلا محو میشه..

مثلا شخص سال تحویل متولد شده، قاعدتا این زمان کسی به فکر جشن تولد گرفتن نیست و بیشتر دغدغه شب عید و بوی سبزه و سبزی پلو ماهی و مهمونی و….. رو دارن تا جشن تولد

البته هستن خانواده هایی که برای برگزاری جشن تولد عزیزاشون خیلی هیجان دارن حتی بیشتر از سال تحویل.

مولود زمان بدی رو برای متولد شدن انتخاب کرده

مثلا همون روزی که بدنیا اومده، مادربزرگ یا پدربزرگش فوت کردن یا بدتر مادر یا پدرش دار فانی رو وداع گفتن..

اینجا دیگه حتی اگه همه هم یادشون باشه اما دل و دماغ جشن گرفتن ندارن..

حالت دیگه ای که میتونم براتون بگم وقتیه که همه تاریخ تولد طرف رو یادشونه جز خودش و قصد دارن سوپرایزش کنن، اینجور تولد گرفتنا واقعا میچسبه و اگر همه چی طبق برنامه پیش بره بسیار خاطره قشنگی به یادها خواهد ماند.

اینجا همه سعی میکنن جوری رفتار کنن که انگار هیچ خبری نیست تا بتونن اون بزرگوار رو حسابی غافل گیر کنن..

اینجاست که همگی سعی میکنن برنامه رو طوری بچینن که برگزاری جشن با تاریخ دقیق تولد مصادف نباشه و گاهی دیده شده یک ماه زودتر جشن رو برگزار کردن..

شخص مورد نظر دوتا تولد برای خودش در نظر گرفته شمسی و قمری

این شخص معمولا تاریخ شمسی رو در نظر داره اما برای گرفتن کادوی بیشتر به تاریخ قمری هم متوسل میشه. جا داره بخاطر فرصت طلبی این دوستان عزیز بهشون تبریک بگم.

اما مراسم رو چگونه برگزار کنیم؟!

حتما به این نکته مهم توجه کنید که اگر کسی که براش تولد میگیرید نسبت به سنش حساسه، از شمع هایی که عدد سن رو نشون میدن استفاده نکنید چون ممکنه اون جشن تولد خاطره ی خوبی برای طرف نشه..

انتخاب و سفارش کیک تولد

چاپ کردن عکس روی کیک تولد ایده ای بود که همچنان هم طرف داران خاص خودشو داره و کاربردیه، البته سعی کنید از عکسی استفاده کنید که خود شخص مورد نظر هم تایید کرده باشه. ایده بعدی نوشتن اسم فرد با گل سرخ هست که بسیار رمانتیک بوده و هرشخصی در هر سن و سلیقه ای اینو میپسنده. یکی دیگه از کاربردی ترین و محبوب ترین کارها در زمان تولد استفاده از شمع های وارمری هست که جذابیت دو چندان به جشن شما میده.

استفاده از باکس یا جعبه تولد هم خیلی جذاب و خیلی کاربردیه و واقعا میتونه باعث شادی و خوشحالی مولود عزیز بشه.

تشریفات جشن تولد در مشهد

بیشتر جشن تولدها شبها برگزار میشن و کمتر جشن تولدی رو دیدیم که ظهر باشه.

برای برگزاری جشن تولد قطعا به یک دوربین عکاسی یا فیلم برداری هم احتیاجه که این لحظات زیبا و تکرار نشدنی  رو بتونید ثبت کنید.

استفاده از تنقلات خوشمزه ای مثل پاپ کورن، پفک، چیپس، میوه و آجیل و تخمه در تولد مرسومه.

اما شام تولد

معمولا از غذاهای فست فودی و فینگر فودی و انواع سالادها برای برگزاری جشن تولد استفاده میکنن که سبک و درضمن راحت باشه.

تشریفات جشن تولد در مشهد

تشریفات جشن تولد در مشهد

اگه خودتون نمیتونید و یا وقتشو ندارید که از پس تشریفات مراسم جشن تولد در مشهد بر بیاید، میتونید اپلیکیشن داپ رو نصب کنید و از بخش پذیرایی و تشریفات، تشریفات مراسم جشن تولد رو به سامانه هوشمند خدمات رسانی داپ بسپارید و بهترین پذیرایی و مراسم رو داشته باشید.

تشریفاتخانه داری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *