مبل شویی نانو

مبل شویی نانو


امروزه دیگر مبل ها جزو اصلی ترین لوازم منزل بوده است که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد که همه مدل های آنها بعد از مدتی نیاز به شستشو داردند که یکی از بهترین روش های شستن مبل ها، مبل شویی نانو میباشد که در این مطلب قصد داریم میبل شویی نانو را به شما اموزش دهیم و همچنان مزایای مبل شویی نانو را به شما توضیح دهیم.

طریقه مبل شویی و انواع آنها

به طور کلی نظافت و شستشوی مبلمان به دو دسته کلی تقسیم میشود مبل شویی عادی با کف و شامپو های مخصوص و شستشو با مواد نانو.

شستشو با شامپو ها و مواد عادی به دلیل مصرف زیاد آب در بهران کمبود آب و همچنین ماندگاری پایین و نظافت سطحی زیاد پیشنهاد نمیشود و اما شستشوی نانو اینگونه نیست.

نانوشویی چیست؟

لازم به ذکر است ک نانوشویی فقط برای مبلمان نیست و برای شستشوی ماشین ها در کارواش و شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی نیز استفاده میشود.

در این روش که از مواد مخصوصی برای نظافت استفاده میشود علاوه بر اینکه باعث ضدعفونی و پاکیزگی عمقی در سطح مبل میشود از تشکیل دوباره لک بر روی انها نیز جلوگیری میکند.

مبل شویی نانو

مبل شویی نانو

برای مثال اگر مبل را با مواد نانو بشوییم به اصطلاح نانوشویی کنیم در صورت ریختن چایی یا آبمیوه ان مبل دیگر لک نمیشود و کثیفی را به خودش نمیگیرد در ادامه موادی که با انها شستشوی نانو انجام میشود را معرفی میکنیم.

باید بگوییم که پوشش های نانو و مواد ان از صنعت کشتی سازی وارد کار های دیگر شده است.در این صنعت از این مواد بخاطر پوشش بالا و جلوگیری از جرم گیری از نفوذ اب استفاده میشود.پوشش های نانو به دلیل بافت فشرده ای که دارند در زمانی که بر روی سطحی مینشیند از نفوذ ذرات و کیثیفی های محیطی شامل گردوخاک و جرم و…و حتی اب به سطح شده و به اصطلاح خاصیت ابگریزی ایجاد میکند.در فناوری نانو از مواد متفاوت و بسیار پیچیده استفاده میکنند و هزینه انها بالاست.

مزایای استفاده از مواد نانو

  • در این روش شستشو به بافت مبل ها اسیبی نمیرسد و دقت نظافت بالایی دارند.
  •  سرعت عمل لکه گیر ها در مواد نانو بسیار بالاست و نیازی و صرف وقت زیادی و بیهوده نیست.
  • از این نوع شستشو میتوان در نظافت انواع مبل های چرمی و پارچه ای استفاده کرد.
  • امکان لکه بری همراه با ماندگاری بالا.
  • و همچنین قابلیت خوشبو کنندگی سطوح مبلمان را دارند.
  • از بید زدگی و تشکیل انواع قارچ جلوگیری میکند.

آموزش استفاده و شستشو با استفاده از مواد نانو

ابتدا باید مواد نانو را بر روی سطح مبل اسپری کنیم با این کار تمام جرم ها و کثیفی ها از سطح جدا شده و همزمان لایه ای از ذرات نانو در زیر کثیفی ها بر روی سطح مبل مینشیند.در این مرحله با کشیدن ی حوله تمام کثیفی را از سطح جدا شده و جذب حوله میشود و بلافاصله حوله دوم را میکشیم زیرا با کشیدن حوله دوم سطح مبل یکنواخت و لایه نانو تثبیت میشود و همچنین باعث براقی سطح میشود در مرحله اخر مشاهده میکنید که سطح مبل به سادگی تمیز و براق شده است.

 روش های نانوشویی

بعضی از افراد بر این باورند که نانو شویی مبل و در کل نانوشویی با استفاده از دستگاه انجام میگیرد.

مبل شویی نانو

ولی در واقع این عمل با دست هم انجام میشود و اما نانوشویی روش هایی دارد که در ان از الیاف مبل و شامپو های مخصوص استفاده میشود و از گرفتن بوی بد جلوگیری میکند.

  مبل شویی نانو در مشهد

اگر برای مبل شویی نانو منزل خود بدنبال نیزوئ های مبل شویی میگردید میتوانید از طریق نصب اپلیکیشن داپ از بهترین و مجرب ترین مبل شویان نانو مشهد استفاده کنید و همچنین از صد ها خدمات روزانه دیگر بهره مند شوید.

کلام پایانی

در این مطلب مزایای مبل شویی نانو را برای شما شرح دادیم و همچنان به شما آموزش دادیم که چگونه خودتان مبل های منزل خود را با مواد نانو شستشو دهید.

امیدوارم این مطلب مورد استفاده شما قرار گرقته باشد و از این پس با توجه به مطاالبی ک در این مطلب ذکر شد مبل های خود را با استفاده از روش مبل شویی نانو شستشو دهید.

خانه داری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *