کرایه یدک کش

کرایه یدک کش


به طور کلی یدک کش یا وانت جرثقیل یا امداد خودرو وسیله ای برای حمل و جا به جایی وسایل نقلیه میابشد  . برای کرایه یا خرید یدک کش توصیه میشود این مطلب را بخوانید .

جرثقیل های نیسان یا همان امداد خودرو و یا یدک کش ها که شما همه روزه در سطح شهر می توانید آنها را مشاهده کنید. یکی از انواع پر کاربرد جرثقیل هستند که کاربرد های بسیار متنوعی دارد . این جرثقیل ها که معمولا از خودرو هایی مانند نیسان وانت یا پیکان وانت می باشند . در مجموع برای افرادی که میخواهند ماشین حمل کنند بسیار موثر است و در زمان هایی که شرکت ها و کارخانجات می خواهند از این نوع خودرو برای حمل دستگاه های خط کشی در سایز و انواع مختلف استفاده کنند . یدک کش وانت جرثقیل ها را معمولا خود مصرف کننده خریداری می کند و بعد از تغییر کاربری خودرو خود به جرثقیل از این جرثقیل استفاده میتوان کرد .   در ادامه با مشخصلا فنی نیسان جرثقیل و یا یدک کش ها بیشتر آشنا خواهید شد . تا در کرایه یدک کش مورد نیاز خود اشتباه نکنید .

انواع یدک کش

الف ) یدک کش متصل

یدک کش های متصل یدک کش هایی هستند که به خودرویی که می خواهند ماشین را حمل کند متصل می شوند . قابل جداسازی نمی باشند . این نوع یدک کش ها برای حمل و جا به جایی خودور ها تولید شده اند . شغل ذاتی آنها حمل خودرو می باشد . این نوع یدک کش های متحرک قیمت کمتری دارند ولی از لحاظ نیرو معمولا نیرو و قدرت بیشتری نسبت به یدک کش های متحرک دارند . امداد خودرو کارخانجات معمولا این گونه هستند  . در بعضی مواقع یدک کش های متصل در کوهستان ها هم استفاده می شوند .

یکی از انواع خاص یدک کش ها WHEEL LIFT  ها میباشند . این نوع یدک کش چرخ های جلو یا عقب را مهار می کند . با این روش وسیله نقلیه مورد نیاز را حرکت می دهد . یدک کش این نوع وانت جرثقیل مانند تخت خواب می باشد که چرخ های وسیله نقلیه مورد نظر روی آنها قرار میگیرد .

کاربرد های یدک کش متصل

1 ) حمل خودرو آسیب دیده

2 )  حمل خودرو های تصادفی و غیر قابل حرکت

3 ) حمل خودرو هایی که نقص فنی دارند

4 ) در بعضی از شرایط به همراه داشتن مکانیک سیار برای کمک بیشتر

5 ) حمل خودرو های تصادفی در جاده ها

6 ) حمل خودرو های سبک

ب ) یدک کش متحرک

برای کرایه این نوع این نوع یدک کش ها باید دانست معمولا در شهر ها استفاده می شوند . به عبارتی مصارف درون شهری دارند . یکی  از کاربرد های این نوع یدک کش این می باشد که برای حمل دستگاه های خط کشی استفاده می شود . این نوع یدک کش ها اکثرا توسط شهرداری ها و سازمان های پیمانکاری مورد استفاده قرار می گیرد . یدک کش متحرک معمولا دارای چراغ هشدار می باشد . در زمانی که کار شما در خیابان هست باید استفاده کنید تا راننده شما را ببیند . این نوع یدک کش ها جک بالابر هیدرولیکی دارند که به دو نوع دستی و برقی قابل خریداری می باشد . یکی دیگر از خدمات و کاربرد های این یدک کش استفاده آنها توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جمهوری اسلامی ایران می باشد .

یدک‌کش‌های زنجیری

یکی از گونه‌های یدک‌کش‌ها هستند .  بیشتر در گذشته استفاده می‌ شدند و در حال حاضر استفاده چندانی ندارند .  به علت مشکلاتی مانند رنگ پریدگی سپر ماشین ، تغییر شکل سپر ماشین و … از این روش دیگر استفاده نمیشود . روش های جدید و بهتری هستند که از انها استفاده میکنند مانند wheel lift  که بسیار کاربردی می باشد و یکی از بهترین نوع یدک کش کرایه ای میباشد که شما میتوانید برای حمل خودرو خود کرایه کنید .

یکی دیگر از دلایل به وجود آمدن مدل‌های جدید و یدک‌کش‌های بهتر در بازار است . برای استفاده از این نوع دستگاه‌ها باید در ابتدا یک کابل و یا سیم قوی کمک گرفت . به این صورت که کابل و یا سیم به‌عنوان یک طناب عمل کند و در قسمت جلوی اتومبیل قرار بگیرد سپس یدک‌کش باید به حرکت دربیاید . خودرو شما به ‌دنبال آن کشیده شود همان ‌طور که گفتیم امروزه از این نوع دستگاه بسیار بسیار کم استفاده می‌ شود و علت آن ‌هم معایب این روش میباشد که در بالا به آنها اشاره کردیم .

کرایه یدک کش

برای کرایه یدک کش مورد نیاز خود تنها کافیست با شماره 09355825105 تماس حاصل فرمایید .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *