مینی لودر

مینی لودر


مینی لودر ها ماشین آلاتی هستند که به علتی که سایز آنها از لودر ها کوچک تر می باشد . کاربرد های بیشتری دارند در قسمت هایی که کوچگ می باشد و نیاز به قدرت مانور دهی مینی لودر ها می باشد . مینی لودر ها دارای قدرت بسیار بالایی هستند ولی همانطور که می دانید قدرت لودر ها از مینی لودر ها بیشتر است . مینی لودر ها هم مانند لودر ها دارای انواع گوناگونی می باشند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت .

مینی لودر

مینی لودر یک ماشین یا محصول همه کاره و درجه یک می باشد . به علت داشتن جثه ریز قدرت مانور دهی بسیار بالایی   دارد . مینی لودر ها ماشین آلات بسیار خوبی هستند که به علت دارا بودن قدرت خوب و مانور دهی بالا و قابلیت نصب انواع گوناگون وسایل روی آن ها جزو محبوب ترین نوع های لودر ها و ماشین آلات در تمام ماشین آلات هستند . نکته جالب دیگر درباره مینی لودر ها این می باشد که به بابکت هم معروف می باشند . جالب است بدانید که مینی لودر ها را تقریبا در 70 سال پیش لوییس کلر به همراه برادرش سیریل کلر در آمریکا کشف و ساخته شد .

مینی لودر ها کاربرد های زیاد و جالبی دارند .

کاربرد مینی لودر ها

1 ) صنایع غذایی و دارو سازی و پروژه های عمرانی

2 ) معادن

3 )کشاورزی

4 ) ساختمان سازی

5 ) دامپروری

6 ) راهسازی

7 ) پروزه های شهری

صنایع غذایی و دارو سازی و پروژه های عمرانی

 مینی لودر ها کاربرد بسیار بالایی دارند مانند ساخت سوله ها برای انجام کارهایی مانند گود برداری و … .

معادن

یکی از کاربردی ترین جاهایی که مینی لودر ها استفاده می شود در معادن می باشد . جالب است بدانید با وجود جثه کوچک مینی لودر ها قدرت جا به جایی آنها چندین برابر جرمشان می باشد . همچنین شما می توانید وسایلی روی آنها نصب کنید تا بتوانید به طور مثال زمین را حفر کنید .

کشاورزی

مینی لودر در این صنعت می توان برای حمل سنگ و خاک و … استفاده کرد .

ساختمان سازی

مینی لودر در ساختمان سازی برای حمل سنگ های ساختمانی ،وسایل ساختمنی و … استفاده کرد .

دامپروری

مینی لودر در بعضی از مراکز برای حمل حیوانات استفاده می شود اما کاربرد اصلی آنها در حمل مواد غذایی دام ها و … می باشد .

راهسازی

برای حمل و نقل مصالح ساختمانی مانند قیر و … . در بعضی شرایط برای کندن آسفالت های قدیمی و … .

پروزه های شهری

همانطور که در اول گفتیم برای ساخت سوله ها و پل ها . کندن زمین ها و … استفاده می شود .

در ادامه درباره بعضی از مدل های آنها صحبت خواهیم کرد  .

جالب است بدانید که مینی لودر ها هم مانند لودر ها دارای سه نوع بکهو لودر ، چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی می باشد اما انواع بیشتری هم دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد .

مینی لودر لاستیک دار

این مینی لودر ها کاملا مانند لودر لاستیک دار می باشد اما با این تفاوت که دارای قدرت کمتری هستند اما از طرفی تجهیزات کاربردی بیشتری می توان روی انها قرار داد مانند جام ، بیل و … .

کرایه مینی لودر ها

کرایه مینی لودر ها هم ، مانند لودر ها چکی می باشد و شما به نسبت خودرویی که کرایه می کنید و میزان کاری که با خودرو و شخص دارید و عواملی مانند اینها بسیار اهمیت دارد در میزان کرایه ای که باید بدهید اما در کل کرایه مینی لودر ها مانند اکثر ماشین الات کشاورزی و ساختمانی چکی می باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *