کرایه نیسان جرثقیل

کرایه نیسان جرثقیل


کرایه یا خرید نیسان جرثقیل ها کاربرد های گوناگونی در انواع و اقسام مشاغل دارند . مانند حمل اتاق خودرو ، بالابردن وسایل زیر 2 تن و … .

نیسان جرثقیل ها جرثقیل هایی میباشند . که توان آنها معمولا زیر 2 تن میباشد که بستگی به قدرت موتور و دکل دارد . معمولا بیشترین میزانی که دکل این نوع جرثقیل ها بالا میرود 9 متر میباشد و بیشتر از آن نمیتواند بالا برود . نکته مهم درباره نیسان این می باشد که شما باید این خودرو را اول تغییر کاربری به جرثقیل بدهید . اگر این کار را نکنید احتمال دارد برای شما و خودرو شما مشکل پیش بیاید .

انواع نیسان جرثقیل

الف ) نیسان جرثقیل سبد دار

نیسان جرثقیل سبد دار به دو صورت ستاندارد و غیر استاندارد میباشد . که کرایه نیسان جرثقیل های استاندارد آن قیمت بیشتری نسبت به غیر استاندارد دارند ولی از امنیت جانی بیشتری برخورد دار هستند . نیسان جرثقیل سبد دار استاندارد دارای سبد منحنی میباشد و جنس سبد آن از گالوانیزه میباشد . که رسانای برق نمیباشد ولی جنس سبد های غیر استاندارد از آهن میباشد که همانطور که میدانید رسانای بسیار خوب الکتریسیته میباشد .

نکته دیگر مهم درباره جرثقیل های غیر استاندارد سبد دار این میباشد . که سبد های آن ها چهار گوش میباشد که ممکن است بر روی دست شما خراش ایجاد کند .

ب ) نیسان جرثقیل جا به جا کننده

کرایه این نوع نیسان جرثقیل ها چکی میباشد و قیمت بعد از صحبت دو طرف طی میشود . این نوع نیسان جرثقیل ها برای جا به جایی اشیا استفاده میشوند که حداکثر توان آنها 2.5 تن میباشد

باید توجه داشته باش به این موضوع که هر چی ارتفاع بالاتر برود قدرت حمل و بالابری نیسان جرثقیل پایین تر می آید .

کاربرد نیسان جرثقیل

الف ) کاربرد های نیسان جرثقیل سبد دار

نصب دوربین

 نصب چراغ

نصب بنرها

نصب تابلو

 نصب کولر

کابل ‌کشی

شستشو و کلیه کارهای بالابری در سوله ها و خیابان‌ها و معابر شهری تا ارتفاع نه متر .

ب ) کاربرد نیسان جرثقیل جا به جایی

این نوع نیسان جرثقیل هم همانطور که از نامشان پیداست برای جا به جایی وسایل سنگین می باشد . مانند دستگاه های عابر بانک ها ، گاو صندوق های تا 2.5 تن و در کل اجسام سنگین تا 2.5 تن .

 جالب است بدانید بعضی از جرثقیل های نیسان دارای کفه و خودرو بر میباشد که هر دو آپشن حساب میشود .

جرثقیل سبد دار نیسان کرایه های متفاوتی دارد و دارای انواع دوساعته یا ورودی ، روزانه ، ماهانه و سالیانه میباشد . که در ادامه مبالغ را به شما خواهیم گفت .

کرایه ورودی

کرایه نیسان جرثقیل سبد دار ورودی آن بین 400 تا 500 هزار تومان می باشد و به ازای هر یک ساعت 200 هزار تومان اضافه خواهد شد .

کرایه روزانه

کرایه نیسان جرثقیل سبد دار روزانه که (هشت ساعت )یک میلیون سیصد تا  یک میلیون و پانصد هزار تومان میباشد .

کرایه ماهانه

کرایه ماهانه نیسان های سبد دار بین 36 الی 40 میلیون تومان میباشد .

کرایه جرثقیل های برای جا به جایی چکی میباشد یعنی اینکه بستگی به میزان فاصله ای که میخواهید جنس خود را جا به جا کنید . برای دریافت اطلاعات و کرایه نیسان جرثقیل سبد دار با شماره تلفنی که  در آخر مطلب میباشد زنگ بزنید تا شما را در جریان قیمت های بروز و منصفانه در جریان بگذاریم .

در جریان باشید که قیمت هایی که در مطلب آمد درباره کلان شهر مشهد می باشد و قیمت شهر ها و شهرستان های کشور ایران متفاوت میباشند .

برای کرایه انواع و اقسام نیسان جرثقیل سبد دار و جا به جایی اجسام در سراسر کشور می توانید با شماره تلفن 09355825105 تماس حاصل فرمایید .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *